czekaj...
Loguję...
Ładuję
Excel - Zapisywanie arkuszy Excela jako pdf - porada #66

Dodane przez: Adam Kopeć, 02 maja 2013r.
Autor: Adam Kopeć
Kategoria: Informatyka
Licencja:


Głosów: 0
3742
Darmowy Kurs Excel 2010 podstawy http://exceliadam.pl/darmowy-kurs Excel Zapisywanie arkuszy Excela jako pdf - porada #66 http://ExceliAdam.pl/ W Wordzie 2010 zapisywanie dokumentów w formacie pdf jest bardzo łatwe. Wybierasz opcję Zapisz jako i tam dodatkowo format zapisu jako pdf i już zrobione. Stworzył Ci się plik pdf. W Excelu 2010 jest trudniej. Bo przede wszystkim zapisując do pdf nie zapisujesz całego pliku tylko aktualnie aktywny arkusz (dalej korzystasz z opcji Zapisz jako). Dodatkowo musisz bardziej uważać, gdzie kończy się strona. W Wordzie jest to jasne w Excelu może nie być widoczne od razu i będziesz musiał sprawdzić opcji Podgląd podziału stron i zobaczyć, gdzie się kończy strona. Na szczęście w wielu sytuacjach, będziesz mógł to łatwo zmienić i uzyskać prawidłowy eksport do pliku pdf Jeśli korzystasz z Excela 2007 (lub innego programu z Office 2007) zapisywanie jako pdf jest trudniejsze. Potrzeba pobrać dodatek, np. ze strony: http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=9943 Excel - Zapisywanie arkuszy Excela jako pdf - porada #66 http://youtu.be/dtzq2rlphv0
 

Udostępnij
Pokaż komentarze (0)  


Sprawdź też inne szkolenia:
Partnerzy:
cyfrowynauczyciel.pl
rozwojowiec.pl
wszechnica.org.pl
  Publikujemy na licencji Creative Commons CC
 
 
Innowacyjna Gospodarka
PARP
Unia Europejska
 
 
 
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą przyszłość