czekaj...
Loguję...
Ładuję
Profesjonalna obsługa klienta

Dodane przez: Dominika Bednarczyk, 19 kwietnia 2013r.
Autor: Dominika Bednarczyk
Kategoria: Rozwój osobisty
Licencja:


Głosów: 0
3393
Jakość obsługi klienta jest kwestią decydującą w procesie budowania dobrego imienia i solidnej pozycji firmy na rynku. To, jak traktujesz swoich klientów i z jakim nastawieniem do nich podchodzisz buduje w ich oczach pewien wizerunek, który bardzo szybko stanie się Twoją etykietą.
 

Udostępnij
Pokaż komentarze (0)  


Sprawdź też inne szkolenia:
Partnerzy:
cyfrowynauczyciel.pl
rozwojowiec.pl
wszechnica.org.pl
  Publikujemy na licencji Creative Commons CC
 
 
Innowacyjna Gospodarka
PARP
Unia Europejska
 
 
 
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą przyszłość